Zwroty towarów

OGÓLNE ZASADY DOTYCZĄCE ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo do odstąpienia od umowy
    1. Klientowi, który jest Konsumentem oraz Przedsiębiorcą Indywidualnym przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Konsument oraz Przedsiębiorca Indywidualny ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia.
    2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
    3. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
    4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. Skutki odstąpienia od umowy
    1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.   

ZWROTY NIGDY WCZEŚNIEJ NIE BYŁY TAKIE PROSTE

  • Zaloguj się na stronie naszego sklepu analogicznie jak przy rejestracji konta klienta i w zakładce TWOJE KONTO/ZWROTY TOWARU przejdź do DODAJ ZWROT. Postępuj zgodnie z zaleceniami;
    1. Wybierz zamówienie - z listy zrealizowanych zamówień wybierz właściwe, w którym znajdują się towary które chcesz zwrócić.
    2. Wybierz produkty do zwrotu - zaznacz min. jeden towar, który masz zamiar nam zwrócić. 
    3. Wybierz sposób zwrotu - Opcja domyślna - Skorzystam z przesyłki zwrotnej oferowanej przez sklep - InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty - DARMOWA PRZESYŁKA DO SKLEPU - w wariancie zwrot środków na saldo Klienta. Dla pozostałych form zwrotu środków tj. CASH BACK i przelew bankowy koszt zwrotu to 9 zł.
    4. Wybierz punkt dostarczenia - domyślnie lovebra.pl Salon Triumph - SKWER Handlowy TużTuż; Legionów 216F; 87-100 Toruń
    5. Wybierz formę zwrotu należności - Saldo klienta; CASH BACK; Przelew bankowy na konto
    6. Zatwierdź Twój zwrot - DODAJ ZGŁOSZENIE ZWROTU - przed wydrukowaniem dokumentów proszę sprawdzić prawidłowość wprowadzonych informacji. Jeżeli coś poszło nie tak to na tym etapie możesz dokonać zmian przechodząc do sekcji ZMIEŃ ZWROT lub ANULUJ ZWROT

WYDRUKUJ FORMULARZ ZWROTU PRZYGOTUJ PACZKĘ  NANIEŚ KOD NADANIA ZWROTU NA PACZKE UDAJ SIĘ DO NAJBLIŻSZEGO PACZKOMATU I NADAJ PACZKE
 

Jak nadać paczkę? To proste!

  • Wydrukuj dokument zwrotu
  • Przygotuj paczkę i umieść w niej dokument zwrotu. Pamiętaj, aby paczka nie przekraczała maksymalnego rozmiaru dla Paczkomatu czyli 41 x 38 x 64 cm. Zachęcamy aby w miarę możliwości w dbałości o środowisko wykorzystać do tego celu opakowanie kartonowe w którym prawdopodobnie otrzymałeś swoją przesyłkę z zakupami.
  • Pamiętaj o naniesieniu kodu nadania zwrotu (wpisz 10-cyfrowy KOD zwrotu) na paczke. Nie ma już konieczności drukowania etykiety ale niezbędny jest KOD NADANIA naniesiony na paczkę.

 

  • Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną z naszego sklepu. Wszystkie Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Kod nadania zwrotu otworzy każdy możliwy paczkomat w Polsce, abyś mógł nadać paczkę zwrotną w dogodnej dla siebie lokalizacji.
  • Na ekranie Paczkomatu wybierz "Nadaj paczkę" a następnie "Mam kod zwrotu". Zaakceptuj regulamin i wprowadź 10-cyfrowy kod zwrotu po którym otworzy się skrytka w której możesz umieścić paczkę (nie zapomnij zamknąć drzwiczek)



  • Ostatnim krokiem jest wybór gabarytu paczkomatu:
    • najmniejsza - max wymiary 8 x 38 x 64 cm
    • średnia - max wymiary 19 x 38 x 64 cm
    • duża - max wymiary 41 x 38 x 64 cm
  • Jeżeli skrytka p gabarycie A jest niedostępna to możesz otworzyć skrytkę o większym gabarycie, w której możesz nadać przesyłkę zwrotną. Jeżeli większe skrytki będą niedostępne, to oznacza że paczkomat jest przepełniony, więc udaj się do kolejnego najbliższego Paczkomatu.
  • W razie jakichkolwiek problemów z nadaniem w Paczkomacie prosimy o e-mail na zwroty@iai-sa.com. Kontaktując się z nami prosimy o podanie adresu lub kodu Paczkomatu oraz numeru etykiety zwrotnej, jak również imienia i nazwiska, numeru telefonu co będzie niezbędne w przypadku chęci umówienia odbioru przesyłki.

 


 

Paczkomat to urządzenie przypominające wyglądem skrytki pocztowe. Obecnie sieć Paczkomatów obejmuje ponad 400 punktów w całej Polsce – są w niemal każdej miejscowości a większych miastach w każdej dzielnicy. Ich główną ideą jest to, że przesyłka z Twoim zamówieniem czeka na odbiór w wybranym punkcie i możesz ją podjąć o dogodnej dla siebie godzinie.

 

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.93 / 5.00 288 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2021-03-18
Obsługa sklepu rewelacyjna, zamówienie realizowane natychmiast.. Produkty pięknie zapakowane. Polecam wszystkim ten sklep. Bernadetta
2021-03-26
Starannie i bardzo estetycznie zapakowane, piżamka ładna i milutka w dotyku, szybka realizacja zamówienia... Czegoż chcieć więcej :). Polecam.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel