POLITYKA ZWROTÓW, REKLAMACJI i WYMIANY


POLITYKA ZWROTÓW

Dzięki bezproblemowym i prostym zwrotom kupujesz bez strasu i obaw, już nie musisz się o nic martwić - wybrany rozmiar nie będzie pasował, kolor okazał się inny niż zakładałeś lub zakupiony towar w jakikolwiek inny sposób nie spełnia Twoich oczekiwań - TO JUŻ NIE KŁOPOT.  Robiąc zakupy w naszym sklepie internetowym masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot towarów.

Zwroty nigdy wcześniej nie były takie proste. Zakupione towary możesz zwrócić w paczkomatach InPost w całym kraju. Bez względu na formę płatności z jakiej korzystałeś podczas zakupów w naszym sklepie koszt zwrotu nie przekroczy 9 zł brutto. Rozliczymy to bezgotówkowo, opłata zostanie automatycznie odliczona przy zwrocie płatności. Jak tylko otrzymamy Twój zwrot i zostanie on zatwierdzony, potwierdzimy to przez wiadomość na podany e-mail i niezwłocznie zwrócimy Ci kwotę, którą zapłaciłeś za towar w wybrany przez Ciebie sposób. 

Zachęcamy skorzystać z naszego wygodnego kreatora zwrotów, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces, począwszy od wybierania zakupionych towarów poprzez stworzenie zwrotu aż do przygotowania dokumentów. Nie wymagamy żadnych dodatkowych formularzy -  sprawdź CHCĘ ZWRÓCIĆ TOWAR lub odwiedź zakładkę w stopce znajdującą się na na naszej stronie głównej

 

W każdej chwili jesteśmy do Twojej dyspozycji - zadzwoń do nas +48 668 680 090. Więcej informacji na temat kreatora zwrotów znajdziesz tutaj ZWROTY i WYMIANA

Jeśli nie odpowiada Ci taka forma zwrotu w każdej chwili możesz samodzielnie odesłać nam zwracany towar. Nie wymagamy żadnych formularzy - poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy na nasz adres e-mail: bok@lovebra.pl lub na nasz adres do korespondencji: PHU agat Adam Wiśniewski; ul. Szyszkowa 3A; 87-100 Toruń. W takim przypadku wyślij paczkę bezpośrednio na adres do zwrotów: SKWER Handlowy TużTuż; Salon Bielizny Triumph - LOVEbra.pl; ul. Legionów 216F; 87-100 TORUŃ. Aby zapobiec uszkodzeniom przesyłki w trakcie transportu, zapakuj towary ze starannością, wykorzystując w tym celu oryginalne opakowanie. W szybszym odnalezieniu Twoich danych bardzo pomoże nam podanie Twojego numeru zamówienia w naszym sklepie internetowym, imienia, nazwiska i adresu e-mail użytego do złożenia zamówienia. Jak tylko otrzymamy Twój zwrot i zostanie on zatwierdzony niezwłocznie zwrócimy Ci pełną kwotę z wykorzystaniem tej samej metody płatności z jakiej skorzystałeś przy składaniu zamówienia.  

Dodatkowe informacje znajdziesz w Regulamin zakupów w sklepie internetowym

Możesz również nadać paczkę w dowolnym paczkomacie przez Zwroty Smile

Zwróć produkty w łatwy sposób bez drukowania etykiety.
Zobacz jakie to proste! Wystarczą trzy kroki, aby sprawnie zrealizować zwrot!
Przygotuj paczkę
Bezpiecznie zapakuj zwracane produkty. Możesz dołączyć formularz odstąpienia od umowy.
Kup kod nadania przesyłki
Przejdź na stronę zwrotów Smile.pl i uzupełnij swoje dane. Adres sklepu zostanie uzupełniony automatycznie. Opłać kod umożliwiający nadanie przesyłki.
Nadaj przesyłkę w paczkomacie InPost
Otrzymany kod nanieś na paczkę zwrotną i nadaj w dowolnym paczkomacie inPost. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany zgodnie z regulaminem sklepu.

POLITYKA REKLAMACJI dotyczącej TOWARÓW

Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności sprzedającego z tytułu reklamacji towarów znajdują się w naszym Regulamin zakupów w sklepie internetowym

W przypadku konieczności zwrotu reklamowanego towaru, konieczne będzie postępowanie zgodnie z procedurą zwrotu. Zwracany towar w celu jego reklamacji możesz zwrócić w paczkomatach InPost w całym kraju. Bez względu na formę płatności z jakiej korzystałeś podczas zakupów w naszym sklepie koszt zwrotu nie przekroczy 9 zł brutto. Rozliczymy to bezgotówkowo, opłata zostanie automatycznie odliczona przy zwrocie płatności. Jak tylko otrzymamy Twój zwrot z reklamowanym towarem i zostanie on zatwierdzony, potwierdzimy to przez wiadomość na podany e-mail. 

Zachęcamy skorzystać z naszego wygodnego kreatora reklamacji, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces, począwszy od wybierania zakupionych towarów poprzez stworzenie reklamacji aż do przygotowania dokumentów. Nie wymagamy żadnych dodatkowych formularzy -  sprawdź CHCĘ ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT lub odwiedź zakładkę w stopce znajdującą się na na naszej stronie głównej.

Oczywiście możesz samodzielnie dostarczyć nam reklamowany towar nie korzystając z naszego kreatora.  Nie wymagamy żadnych formularzy - poinformuj nas o swojej reklamacji na nasz adres e-mail: bok@lovebra.pl lub na nasz adres do korespondencji: PHU agat Adam Wiśniewski; ul. Szyszkowa 3A; 87-100 Toruń. W takim przypadku wyślij paczkę bezpośrednio na adres do zwrotów: SKWER Handlowy TużTuż; Salon Bielizny Triumph - LOVEbra.pl; ul. Legionów 216F; 87-100 TORUŃ. Aby zapobiec uszkodzeniom przesyłki w trakcie transportu, zapakuj towary ze starannością, wykorzystując w tym celu oryginalne opakowanie. W szybszym odnalezieniu Twoich danych bardzo pomoże nam podanie Twojego numeru zamówienia w naszym sklepie internetowym, imienia, nazwiska i adresu e-mail użytego do złożenia zamówienia oraz numer nowego zamówienia.

Po rozpatrzeniu zasadnej reklamacji w miarę możliwości: dostarczymy Ci naprawiony towar, wymienimy na nowy lub zwrócimy środki z wykorzystaniem tej samej metody płatności z jakiej skorzystałeś przy składaniu zamówienia. W każdym innym przypadku skontaktujemy się z Tobą i ustalimy dogodną formę zwrotu towaru.

W każdej chwili jesteśmy do Twojej dyspozycji - zadzwoń do nas +48 668 680 090. 


WYMIANA TOWARU

Robiąc zakupy w naszym sklepie internetowym masz 14 dni na ewentualną wymianę towaru na inny. W przypadku chęci wymiany zakupionego towaru, konieczne będzie jego zwrócenie zgodnie z procedurą zwrotu i złożenie nowego zamówienia na wybrany produkt. Zwracany towar w celu jego wymiany możesz zwrócić w paczkomatach InPost w całym kraju.

Oferujemy darmową przesyłkę do sklepu, wymiana za 0 zł w wariancie "zwrot środków na saldo klienta". W tym celu poinformuj nas o tym zaznaczając właściwą opcję w kreatorze zwrotów, możesz umieścić dodatkową informację w uwagach, lub napisz do nas na adres e-mail bok@lovebra.pl. Dla pozostałych form zwrotu środków, bez względu na formę płatności z jakiej korzystałeś podczas zakupów w naszym sklepie koszt przesyłki nie przekroczy 9 zł brutto. Po otrzymaniu Twojego zwrotu i jego zatwierdzeniu, rozliczymy środki za wymieniany towar, potwierdzimy to przez  wiadomość na podany e-mail. W przypadku nadpłaty zwrócimy Ci środki w wybrany przez Ciebie sposób i niezwłocznie zrealizujemy Twoje nowe zamówienie. Jeżeli kwota okaże się niewystarczająca poinformujemy Cię o tym i uzgodnimy dogodną formę dopłaty. Po jej uregulowaniu niezwłocznie zrealizujemy nowe zamówienie.  

Oczywiście możesz samodzielnie odesłać nam towar w celu jego wymiany nie korzystając z naszego kreatora.  Nie wymagamy żadnych formularzy - poinformuj nas o chęci wymiany towaru na inny na nasz adres e-mail: bok@lovebra.pl lub na nasz adres do korespondencji: PHU agat Adam Wiśniewski; ul. Szyszkowa 3A; 87-100 Toruń. W takim przypadku wyślij paczkę bezpośrednio na adres do zwrotów: SKWER Handlowy TużTuż; Salon Bielizny Triumph - LOVEbra.pl; ul. Legionów 216F; 87-100 TORUŃ. Aby zapobiec uszkodzeniom przesyłki w trakcie transportu, zapakuj towary ze starannością, wykorzystując w tym celu oryginalne opakowanie. W szybszym odnalezieniu Twoich danych bardzo pomoże nam podanie Twojego numeru zamówienia w naszym sklepie internetowym, imienia, nazwiska i adresu e-mail użytego do złożenia zamówienia oraz numer nowego zamówienia. Jak tylko otrzymamy Twój zwrot i zostanie on zatwierdzony, potwierdzimy to przez wiadomość na podany e-mail i niezwłocznie zwrócimy Ci kwotę, którą zapłaciłeś za towar w wybrany przez Ciebie sposób. 

W każdej chwili jesteśmy do Twojej dyspozycji - zadzwoń do nas +48 668 680 090. Więcej informacji znajdziesz tutaj ZWROTY i WYMIANA

pixel