POLITYKA ZWROTÓW, REKLAMACJI i WYMIANY
POLITYKA ZWROTÓW
Dzięki bezproblemowym i prostym zwrotom kupujesz bez strasu i obaw, już nie musisz się o nic martwić - wybrany rozmiar nie będzie pasował, kolor okazał się inny niż zakładałeś lub zakupiony towar w jakikolwiek inny sposób nie spełnia Twoich oczekiwań - TO JUŻ NIE KŁOPOT. Robiąc zakupy w naszym sklepie internetowym masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot towarów.
Zwroty nigdy wcześniej nie były takie proste. Zakupione towary możesz zwrócić w paczkomatach InPost w całym kraju. Bez względu na formę płatności z jakiej korzystałeś podczas zakupów w naszym sklepie koszt zwrotu nie przekroczy 9 zł brutto. Rozliczymy to bezgotówkowo, opłata zostanie automatycznie odliczona przy zwrocie płatności. Jak tylko otrzymamy Twój zwrot i zostanie on zatwierdzony, potwierdzimy to przez wiadomość na podany e-mail i niezwłocznie zwrócimy Ci kwotę, którą zapłaciłeś za towar w wybrany przez Ciebie sposób.
Zachęcamy skorzystać z naszego wygodnego kreatora zwrotów, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces, począwszy od wybierania zakupionych towarów poprzez stworzenie zwrotu aż do przygotowania dokumentów. Nie wymagamy żadnych dodatkowych formularzy - sprawdź CHCĘ ZWRÓCIĆ TOWAR lub odwiedź zakładkę w stopce znajdującą się na na naszej stronie głównej
W każdej chwili jesteśmy do Twojej dyspozycji - zadzwoń do nas +48 668 680 090. Więcej informacji na temat kreatora zwrotów znajdziesz tutaj ZWROTY i WYMIANA
Jeśli nie odpowiada Ci taka forma zwrotu w każdej chwili możesz samodzielnie odesłać nam zwracany towar. Nie wymagamy żadnych formularzy - poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy na nasz adres e-mail: bok@lovebra.pl lub na nasz adres do korespondencji: PHU agat Adam Wiśniewski; ul. Szyszkowa 3A; 87-100 Toruń. W takim przypadku wyślij paczkę bezpośrednio na adres do zwrotów: SKWER Handlowy TużTuż; Salon Bielizny Triumph - LOVEbra.pl; ul. Legionów 216F; 87-100 TORUŃ. Aby zapobiec uszkodzeniom przesyłki w trakcie transportu, zapakuj towary ze starannością, wykorzystując w tym celu oryginalne opakowanie. W szybszym odnalezieniu Twoich danych bardzo pomoże nam podanie Twojego numeru zamówienia w naszym sklepie internetowym, imienia, nazwiska i adresu e-mail użytego do złożenia zamówienia. Jak tylko otrzymamy Twój zwrot i zostanie on zatwierdzony niezwłocznie zwrócimy Ci pełną kwotę z wykorzystaniem tej samej metody płatności z jakiej skorzystałeś przy składaniu zamówienia.
Dodatkowe informacje znajdziesz w Regulamin zakupów w sklepie internetowym
Możesz również nadać paczkę w dowolnym paczkomacie przez Zwroty Smile
POLITYKA REKLAMACJI dotyczącej TOWARÓW
Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności sprzedającego z tytułu reklamacji towarów znajdują się w naszym Regulamin zakupów w sklepie internetowym.
W przypadku konieczności zwrotu reklamowanego towaru, konieczne będzie postępowanie zgodnie z procedurą zwrotu. Zwracany towar w celu jego reklamacji możesz zwrócić w paczkomatach InPost w całym kraju. Bez względu na formę płatności z jakiej korzystałeś podczas zakupów w naszym sklepie koszt zwrotu nie przekroczy 9 zł brutto. Rozliczymy to bezgotówkowo, opłata zostanie automatycznie odliczona przy zwrocie płatności. Jak tylko otrzymamy Twój zwrot z reklamowanym towarem i zostanie on zatwierdzony, potwierdzimy to przez wiadomość na podany e-mail.
Zachęcamy skorzystać z naszego wygodnego kreatora reklamacji, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces, począwszy od wybierania zakupionych towarów poprzez stworzenie reklamacji aż do przygotowania dokumentów. Nie wymagamy żadnych dodatkowych formularzy - sprawdź CHCĘ ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT lub odwiedź zakładkę w stopce znajdującą się na na naszej stronie głównej.
Oczywiście możesz samodzielnie dostarczyć nam reklamowany towar nie korzystając z naszego kreatora. Nie wymagamy żadnych formularzy - poinformuj nas o swojej reklamacji na nasz adres e-mail: bok@lovebra.pl lub na nasz adres do korespondencji: PHU agat Adam Wiśniewski; ul. Szyszkowa 3A; 87-100 Toruń. W takim przypadku wyślij paczkę bezpośrednio na adres do zwrotów: SKWER Handlowy TużTuż; Salon Bielizny Triumph - LOVEbra.pl; ul. Legionów 216F; 87-100 TORUŃ. Aby zapobiec uszkodzeniom przesyłki w trakcie transportu, zapakuj towary ze starannością, wykorzystując w tym celu oryginalne opakowanie. W szybszym odnalezieniu Twoich danych bardzo pomoże nam podanie Twojego numeru zamówienia w naszym sklepie internetowym, imienia, nazwiska i adresu e-mail użytego do złożenia zamówienia oraz numer nowego zamówienia.
Po rozpatrzeniu zasadnej reklamacji w miarę możliwości: dostarczymy Ci naprawiony towar, wymienimy na nowy lub zwrócimy środki z wykorzystaniem tej samej metody płatności z jakiej skorzystałeś przy składaniu zamówienia. W każdym innym przypadku skontaktujemy się z Tobą i ustalimy dogodną formę zwrotu towaru.
W każdej chwili jesteśmy do Twojej dyspozycji - zadzwoń do nas +48 668 680 090.
WYMIANA TOWARU
Robiąc zakupy w naszym sklepie internetowym masz 14 dni na ewentualną wymianę towaru na inny. W przypadku chęci wymiany zakupionego towaru, konieczne będzie jego zwrócenie zgodnie z procedurą zwrotu i złożenie nowego zamówienia na wybrany produkt. Zwracany towar w celu jego wymiany możesz zwrócić w paczkomatach InPost w całym kraju.
Oferujemy darmową przesyłkę do sklepu, wymiana za 0 zł w wariancie "zwrot środków na saldo klienta". W tym celu poinformuj nas o tym zaznaczając właściwą opcję w kreatorze zwrotów, możesz umieścić dodatkową informację w uwagach, lub napisz do nas na adres e-mail bok@lovebra.pl. Dla pozostałych form zwrotu środków, bez względu na formę płatności z jakiej korzystałeś podczas zakupów w naszym sklepie koszt przesyłki nie przekroczy 9 zł brutto. Po otrzymaniu Twojego zwrotu i jego zatwierdzeniu, rozliczymy środki za wymieniany towar, potwierdzimy to przez wiadomość na podany e-mail. W przypadku nadpłaty zwrócimy Ci środki w wybrany przez Ciebie sposób i niezwłocznie zrealizujemy Twoje nowe zamówienie. Jeżeli kwota okaże się niewystarczająca poinformujemy Cię o tym i uzgodnimy dogodną formę dopłaty. Po jej uregulowaniu niezwłocznie zrealizujemy nowe zamówienie.
Oczywiście możesz samodzielnie odesłać nam towar w celu jego wymiany nie korzystając z naszego kreatora. Nie wymagamy żadnych formularzy - poinformuj nas o chęci wymiany towaru na inny na nasz adres e-mail: bok@lovebra.pl lub na nasz adres do korespondencji: PHU agat Adam Wiśniewski; ul. Szyszkowa 3A; 87-100 Toruń. W takim przypadku wyślij paczkę bezpośrednio na adres do zwrotów: SKWER Handlowy TużTuż; Salon Bielizny Triumph - LOVEbra.pl; ul. Legionów 216F; 87-100 TORUŃ. Aby zapobiec uszkodzeniom przesyłki w trakcie transportu, zapakuj towary ze starannością, wykorzystując w tym celu oryginalne opakowanie. W szybszym odnalezieniu Twoich danych bardzo pomoże nam podanie Twojego numeru zamówienia w naszym sklepie internetowym, imienia, nazwiska i adresu e-mail użytego do złożenia zamówienia oraz numer nowego zamówienia. Jak tylko otrzymamy Twój zwrot i zostanie on zatwierdzony, potwierdzimy to przez wiadomość na podany e-mail i niezwłocznie zwrócimy Ci kwotę, którą zapłaciłeś za towar w wybrany przez Ciebie sposób.
W każdej chwili jesteśmy do Twojej dyspozycji - zadzwoń do nas +48 668 680 090. Więcej informacji znajdziesz tutaj ZWROTY i WYMIANA